22. elokuuta 2014

Toisella puolella maapalloa

Saan nyt vihdoin ja viimein aikaseksi kijoittaa blogiin pitkän tauon jälkeen, joten älkää pelästykö mun takkuilevaa kirjoitusta. Blogi on kokenut muodonmuutoksen ja nyt tuntuu taas hyvältä lähteä kirjoittelemaan mun kuulumisia tänne. Kyseessä on nyt vaihtariblogi ja tuun kirjottamaan tänne kokemuksia vaihtarivuodeltani. Koitan postata mahdollisimman usein, mutta kokemuksesta voin  kuitenkin sanoa ettei kannata pidättää hengitystä.. 
Oon ollut täällä mun hostperheen luona vähän yli viikon ja voin sanoa etten olis voinut toivoa parempaa perhettä. Oon sopeutun perheeseen tosi hyvin ja kaikista perheenjäsenistä huomaa selkeästi, että he on vähintäänkin yhtä innoissaan tulevasta vuodesta kuin mäkin. Mun koulu alkaa vasta syyskuussa, joten mulla on ollut hyvin aikaa tustua mun uuteen kotikaupunkiin, Lititziin, ja viettää aikaa perheen kanssa. 
Ettei postaus kävisi liian tylsäksi, laitoin kuvia mun läksiäisistä, jotka pidin jo heinäkuussa. 

Ei kommentteja: